Strona główna

4.08.2012

Summertime

Urop czas zacząć!!! :))) W najbliższych  tygodniach przedstawię moje wakacyjne propozycje, stylizacje na odpoczynek z książką w ręku, relaks rowerem, samochodem z duszą oraz wiele spontanicznych pomysłów...
Mam nadzieję, że pomimo ograniczonego dostępu do internetu uda mi się zamieszczać foto relacje z mojej podróży w nowej zakładce MY TRAVELS.
Nadszedł czas pakowania, dla mnie to droga przez mękę, zawsze zabieram za dużo rzeczy, często zupełnie zbędnych:)))
Dziś stylizacja, którą pragnę zachęcić Was do letniej zabawy i wakacyjnego eksperymetowania z modą!!!:))))
     I'm starting vacation :)) In the coming weeks I will present holiday proposals, looks to rest with a book in hand, relaxing bike, car with soul and many spontaneous ideas ...
I hope that, despite the limited access to the internet I can post pics of my trip reports in a new tab, MY TRAVELS.
It is time for packing, for me it's way through the passion, always take a lot of things, often completely unnecessary :)))
Today styling, which I encourage you to summer holiday fun and fashion eksperymetowania! :))))

                                                    pics Jacek Szymczak
sweter/sweater - top shop
spodenki/shorts - river island
buty/boots - prima moda
słuchawki/headphones - no name

1 komentarz:

  1. Tez nienawidzę pakowania:) A Ty wyglądasz tu przepieknie. Świetna fryzura i bardzo fajne słuchawki:) Pozdrawiam i zycze dobrej zabawy!

    OdpowiedzUsuń