Strona główna

13.04.2013

chillout

  Emocje po konkursie Modowa Bitwa Miast już opadły :) To był naprawdę długi i wyczerpujący tydzień w oczekiwaniu jaki wynik uda się osiągnąć, jeszcze raz bardzo dziękuję, dzięki Waszym głosom zakończyło się wszystko wspaniale, w nagrodę czeka na mnie sesja zdjęciowa, mam nadzieję, że będę mogła ją przedstawić na blogu:) dziś pozwoliłam sobie na stylizację dla mnie idealną na dzień pełen relaksu w przebijających się promykach słońca:) Do kanarkowej luźnej tuniki dobrałam czarne dodatki, moje najukochańsze rajstopy w dziurki i wysokie koturny. Odrobina biżuterii nie zaszkodziła w tym zestawieniu:)
   Emotions after the Battle of Cities fell mods :) It was a really long and exhausting week in anticipation of what the outcome will be achieved, once again thank you very much, thanks to your votes ended all great, the prize awaits me photo session, I hope that I will be able to to present it on the blog today :) I let myself into the perfect styling for me for a day of relaxation in the sun :) the canaries drew a loose black tunic additives, my dearest hole tights and high wedges. A bit of jewelry also does not hurt in this case :)





 pics Jacek Szymczak

 
 
 
 
 
rajstopy/pantyhose-calzedonia
buty/boots-pepe jeans
bransoletki kulki/bracelets-mokobelle
kolczyk/earring- river island
zegarek/watch-guess
 

7 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje i lubię tu zaglądać, czasem coś podpatrzę ;). Uważam, że jesteś piękna i masz świetny gust. Mam jednak jedną sugestię. Nie zawsze na zdjęciach widoczne jest jak prezentujesz się w "całości" stylizacji, a takie zdjęcia przynajmniej do mnie najbardziej przemawiają. Może warto w każdym poście zamieszczać choć jedno zdjęcie "od stóp do głów", na stojąco, tak by widoczna była cała sylwetka? Pozdrawiam, Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa:) zgadzam się, kolejne stylizacje będę przedstawiać z przynajmniej jednym zdjęciem w całości:)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Wspaniale! Cieszę się, pozdrawiam i oczywiście gratuluję miejsca na podium! :)

      Usuń
  2. Śliczna tunika! :) gratuluję miejsca na podium! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na tanie zakupy oraz do polubienia nowego sklepu:) polubienie nic nie kosztuje a bardzo może pomóc:)

    https://www.facebook.com/czarnotowidzimy

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piekna urode, pasuja Ci wszyskie kolory teczy :)
    kolejna udana stylizacja :)
    w wolne chwili zapraszam. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wow , genialny look ;) te rajstopy są świetne ! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń