Strona główna

16.09.2012

Comfortable set

      Komfortowy sweter i skinny jeans. Taki strój jest łatwy lecz niebanalny do noszenia w mieście i dynamicznego stylu.  Gdy nadchodzą jesienne dni trendem sezonu staje się sweter w różnych postaciach, kardigan o grubym splocie, pastelowy moher, wiązany w pasie, zapinany na guziki lub bardzo luźna narzutka. W mojej propozycji sweter ma klasyczny krój z licznymi zdobieniami, głównie są to wzory stworzone z kwiatów i nity. Uwielbiam rockowy look, do mojego zestawu dobrałam buty ozdobione dżetami, takie buty świetnie prezentują się również w cieplejsze dni z krótkimi szortami.
    Comfortable sweater and skinny jeans. This dress is easy to wear but original and dynamic in style. When the autumn days are coming season becomes a trend sweater in various forms, with a thick weave cardigan, pastel mohair, tied at the waist, fastened with buttons or a very loose cape. In my proposal sweater has a classic style with many ornaments, patterns are mostly made ​​up of flowers and rivets. I love the rock look, chose to set my shoes decorated with glitter, these shoes also represent great in warmer weather with short shorts.
 pics Arek Świtała

sweter/sweater-top shop
buty/boots-perełki z wakacji/from holiday shopping


1 komentarz:

  1. witaj, pierwszy raz jestem u ciebie na blogu spodobało mi się to co zobaczyłam , fajny ten sweterek nigdzie takiego nie widziałam a sklepu top shop u mnie nie ma , moją uwagę przyciągnęły też twoje włosy fajnie się kręcą :) super stylizacja pozdrawiam i zapraszam do mnie www.style-by-patty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń